söndag 6 december 2009

obsessed

Godmorgon!

Jag har blivit helt besatt av webdesign nu, kollar olika templates mallar till bloggen och provar mig fram och försöker hitta den bästa, hela tiden hittar jag någon som jag tror kan vara bättre, kan inte bestämma mig för 5 öre över vilken mall jag ska använda.

Satt uppe till runt 3 tiden och nu imorse gick jag upp vid 8:30 och fortsatte fixa och trixa här på bloggen.

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker och länka er blogg så jag kan kika lite på hur ni har det. Jag är en så velig person och nu är jag helt fast i det här, men det är roligt också men duktig är jag inte, kan eg inte nåt om webdesign men provar mig fram.

Kom nu ihåg att lämna en kommentar så jag ser vem ni är och säg även vad som skulle kunna bli bättre bloggmässigt och då tänker jag inte bara på designen, vad skulle ni vilja att jag skrev om vad vill ni läsa? Tell me!!!