tisdag 8 december 2009

Godnatt

Nu har jag ätit massa lösgodis och en schweizernöt, måste ju fylla i alla kalorier jag förbrände vid träningen idag ;)

Ska gå o lägga mig nu, har ledig dag imorgon men det blir ingen lugn morgon inte, det ska vara planerat strömavbrott här mellan kl 8-10 det innebär att jag måste ställa klockan så vi är ute innan 8 då strömmen bryts, för då blir det bäcksvart i trapphuset och vi har 5 trappor att gå i mörkret annars ned till entrén och det är inte så roligt. Sen ska jag ha utvecklingssamtal med amiras dagisfröken som är hennes ansvarsfröken. Ska se till att prata länge sen kanske jag gör studiebesök en stund på dagis tills klockan blir 10 ;).
Annars är det samma läge igen att jag ska gå upp för 5 trappor i bäcksvart mörker, för hissen funkar ju inte heller.
Vill hinna äta nåt innan jag åker iväg till dagis så därför måste jag ställa klockan så jag kommer upp, behöver iaf inte slänga på mig nå smink men kanske måste fixa håret lite, brukar bara gömma det under en mössa när jag är ledig men det blir kanske lite varmt att ha inne. Blir iaf lite mindre stressig morgon. Blir sista lediga onsdagen nu, nästa vecka går jag upp i tid och börjar jobba 75% och är sjukskriven 25%.

En rolig sak är att mamma kommer hit till veckan :) ska bli såå härligt att träffa henne igen, sist jag träffade henne var när hon låg på sjukhuset och var riktigt svag. Sen dess har hon genomgått ännu en operation och börjar nu komma tillbaka till sitt forna jag igen och det glädjer mig, det blir verkligen en god jul trots allt :) Nu ska vi fira födelsedag (mammas) och sen jul och vara glada att vi har varandra.

Har funderat på en ny tatuering, funderar på att tatuera in mamma, vet inte var ännu.. har Amiras namn skrivet på arabiska på handleden. Ska fundera lite över var nästa tatuering ska hamna.

Godnatt på er!