torsdag 10 december 2009

Tävling hos Kenza

Nu serni är tanten här med och tävlar om en DVD-box med The Hills hos KENZA ;).

Jag är med och tävlar om boxen för jag gillar the hills, jag är eg i helt fel åldersgrupp men skit d samma jag gillar o kolla in deras liv och glömma bort mig själv lite och bara se hur de har det. Har kollat via mtv.com ibland men det funkar inte så bra där, det fryser sig ofta och så får jag starta om igen. Att ha boxen innebär att jag kan när jag själv har tid bulla upp med lite gott att mumsa på och krypa upp under filten i soffan och sträck kolla på alla avsnitten. Inte alltid jag hinner med att se när det går på tv.n heller så boxen vore perfekt så man kan kolla när man har tid. Svårt att avsätta tid anpassat till programmen på tv.

Nu jädrans hoppas jag verkligen att jag vinner!! ;)