lördag 19 december 2009

Julklappsshoping

Godmorgon, skönt med lördag och ledighet nu. Igår var jag sååå trött att jag somnade redan vid 21:30, det brukar inte hända mig på fredagar inte. Tror det är mina värktabletter för ryggen som gör mig så trött.

Har ägnat morgonen åt att spela spel på datorn med lillan här och ska nu göra mig i ordning för att åka ut och komplettera lite julklappshandling till henne. Hon är så mammig just nu så hon vill inte att jag ska åka så jag har lurat i henne (vet att det är fult att luras men ibland måste man ju ;) ) att jag ska åka till en tomteverkstad och hjälpa tomten att slå in paket, men tomten är inte där men föräldrarna måste hjälpa honom för han har så mkt paket. Kan ju inte förstöra tron på jultomten för henne o säga att jag ska åka och köpa julklappar ;).

Igår köpte jag lite men det är lite till jag vill ge henne, ska även köpa nåt från mamma till henne då mamma inte kan gå ut själv och handla.

För övrigt så börjar infektionerna att bli bättre tack o lov. Tanden känns mkt bättre redan, kan tugga och så med den nu vilket jag inte kunde förut. Hoppas det blir helt bra så att de kan göra klart allt med den nästa gång.

Nu så ska jag dra iväg o shoppa, det bästa jag vet är att shoppa till liten ;) vi höres!