lördag 12 december 2009

Sov gott

Ville bara säga godnatt innan jag går och kryper till sängs. Är nu så trött så jag kan bara titta med ena ögat typ för att inte somna.. borde lagt mig för länge sen.

Imorgon får jag iaf sova ut, det är så skönt nu när hon börjar bli så stor dotra att hon kan gå upp och sätta på tv;n eller datorn själv och jag kan få lite sovmorgon. Vardagsrummet där hon är stationerad för det mesta ligger ju precis bredvid mitt rum och trots att man sover har man ju koll på nå vis, inbyggd mammagrej tror jag.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, ska väl se Lucia i centrum iaf på e.m.

På söndag däremot är en dag jag ser fram emot.. brukar dock inte se fram emot söndagar för det innebär jobb nästa dag.. MEN nu på söndag kommer mamma hit!!!! :) jag är så glad för det, hon kommer hit och firar födelsedagen (på tis) med oss och stannar tills vi åker hem till henne för att fira jul och sen kommer hon med oss tbx för o fira nyår här hos oss.

Ska iaf bli så skönt att ha henne här igen, hon har inte varit här på 3 månader sedan hon blev sjuk och åkte in med ambulansen i mitten av september. Nu ska jag äntligen få rå om min mammi lite, skönt med vuxensällskap lite och ha nån o sitta och prata med. Var ju så länge sen jag fick umgås på riktigt med mamma, har blivit besök på sjukhus bara då och då.
Hon mår inte helt bra än så när hon kommer med bussen ska vi hämta henne med bil från stationen hon kan inte åka från stationen och hit själv, hon är fortf för svag efter allt hon gått igenom denna höst.

Godnatt på er fina människor. Vi hörs mer!!