lördag 19 december 2009

Memory

Har varit iväg och kollat klappar åt liten, blir en hel del hårgrejer, snoddar och spännen då hon har dåligt med sånt nu, sen kommer hon o få mikrofonen hon önskat sig såklart och pussel sen blir det lite kläder, en plommonfärgad hello kitty dress blir det och en klänning och kanske lite strumpbyxor och kanske en kofta. Oh vad jag älskar att shoppa åt henne alltså, tycker mkt bättre om att göra det än o handla åt mig själv.

Har käkat pizza till middag nyss då kycklingen jag tänkte göra blivit dålig i frysen, frysskadad, men ni ska inte tro att Amira ville äta nåt inte, hon åt EN tugga av sin barnpizza sen ville hon inte ha mer.

Nu har jag iaf lovat att jag ska spela memory med henne här, lite hjärnträning ;) Blir några ronder sen blir det att renbädda sängen som mamma nu har lagt beslag på för o se tv i sovrummet då vi lagt beslag på vardagsrummet sen ska jag kasta liten i säng och förhoppningvis orkar jag vara vaken lite längre ikväll o se tv med mamma lite.

Hoppas ni alla har en trevlig lördagkväll!