torsdag 10 december 2009

Gottegris ;)

Sitter och ser generation fett i tv3 nu och bredvid mig har jag en påse lösgodis :o ogjort jobb med träningen eg då.. köpte godis för att ha imorgon men pga pms kan jag inte låta bli det :(

Sitter även och försöker knepa och knåpa ihop en kalender med bilder av dotra och syrrans son som jag ska ge mamma i julklapp tänkte jag. Känns så ego att göra med bara bilder av Amira när hon har två barnbarn nu liksom. Har dock så dåligt med bilder av de två barnbarnen tillsammans då de bara har träffats ett par gånger på 2 år då de bor i London. Har bett syrran skicka de bilder hon har men de kommer ju aldrig och jag måste beställa kalendern nu om den ska hinna komma innan jul ju.

Borde eg gå och lägga mig nu då jag är riktigt trött men ska ladda upp bilderna till kalendern från hårddisken först bara. Kan sen knåpa ihop kalendern imorgon kväll.

Längtar riktigt till imorgon, jobbar en kort dag sen är det luciafirande på dagis och sen: FREDAGSMYYYYS! :) även idolfinal ju. Vem håller ni på? Erik eller Calle?? Jag är säker på att Erik vinner, men i år har jag liksom inte fastnat för nån av de alla idolerna som jag har hejat lite extra på.