söndag 20 december 2009

Fjärde Advent

Godmorgon. Sitter här alldeles för tidigt vaken en söndagsmorgon när man somnat alldeles för sent på lördag kväll. Har sett julkalendern nyss, har fastnat för den då jag sett med lillskiten här och nu längtar t.o.m jag efter nästa avsnitt och tycker det är spännande haha. Man har annan syn på vad som är spännande när man har barn ;)

Imorgon är det jobb igen, blir inte jullov förrän på onsdag för mig.  Jobbar in i det sista. Sen har jag iaf ledigt till nästa år ;) . Vi åker upp till mamma på ons e.m efter jobbet, hoppas hoppas hoppas att det är bra väder då när jag ska köra i 3 timmar och det kommer bli mörkt innan vi är framme. Sen blir det att börja julpynta hos mamma när vi kommer fram då hon inte varit hemma sen i september iom att hon legat på sjukhus, så det är ju inget pyntat alls där hemma.

Idag ska jag ut och köpa det sista åt Amira, försöker fundera hur jag ska kunna göra det då jag måste ha henne med mig idag, hon ska träffa jultomten och Ronald McDonald och jag har inte råd att åka flera gånger med bilen för att åka en gång med henne och en gång själv. Får dra ned mössan över ögonen på henne så hon inte ser nåt :-p

10102476 (fin julbild dock inte min unge som ses i julkulan)