torsdag 31 december 2009

Happy New 2010!!!!

I brist på partaj så surfar jag de sista timmarna av nyårsafton 2009. :-p

Kom tbx till civilisationen idag, vi missade snövädret precis då vi åkte så tidigt, vi hade jättefint väder längs vägen och lugnt och skönt var det i trafiken också.

Var in till stan och köpte mig ett par Timberland Mukluks som jag skrev om igår lr förrgår, minns inte riktigt ;) men hur som helst, de är mina nu och så sköna de är och fina och varma. Nu välkomnar jag –30 grader kallt typ så länge bilen klarar av det och startar bara!

Lagade nyårsmiddag idag en ynklig liten kyckling blev det med potatis, gott var det men som sagt kycklingen var rätt liten annars var det lyckat, jag och mor har delat en flaska vin under kvällen och vid 12 slaget blir det lite skumpa. Den lilla har redan däckat, hon var uppe till ca 22 tiden sen orkade hon inte mer då hon ändå varit uppe sedan 7 i morse. Mamma har också däckat på soffan här bredvid mig nu, jippii vilken rolig nyårsafton. Den lilla ville ju att vi skulle klä upp oss så jag gjorde det och kände att jag faktiskt inte ville sitta i mjukiskläder på nyårsafton och jag har slängt på lite mascara också för jag tycker att jag går runt och är sunkig hela tiden annars när jag bara är hemma själv men inte på nyår.

Utanför smäller det fyrverkerier hela tiden, är dock besviken på tv utbudet denna nyårsafton, bara gamla skitfilmer som visas ju :-( Om man nu inte hyrt filmer och bara är hemma så kan de väl visa nåt vettigt underhållningsprogram ändå på tv. Ser just nu på Brit Awards

GOTT NYTT ÅR!!!! <3