måndag 7 december 2009

Här ska stå nån vitsig rubrik som jag inte kan komma på.

Idag är jag hemma, dels pga huvudvärk dels pga den här jädra svackan som gör att jag bara vill ligga under täcket och inte göra nåt förutom att äta choklad typ. Ska lägga mig och vila en stund sen ska jag nog försöka ta mig ut lite, kanske gå och simma eller nåt. Måste för ryggens skull som gör så ont, behövde bara vara lite för mig själv lite idag och försöka ta mig upp lite. Kl 15 ska jag till dagis för att baka pepparkakor med Amira, de har nämligen bjudit in föräldrarna på pepparkaksbak idag så det ska bli kul.

Tror förresten Amira håller på att bli förkyld, hon har fått hosta och hostar i stort sett hela tiden, har iaf lite hostmedicin hemma som jag gett henne lite innan dagis. Nej jag är inte en sån där förälder som ger barnet alvedon o skickar henne till dagis sen och hoppas på det bästa men mår hon bra förutom att hon hostar som kan vara jobbigt så är det ju ok o gå på dagis och då kan man ju ge lite hostmedicin som dämpar hostan lite, då det är jobbigt att hosta.

Ha det bra så hörs vi senare under dagen, ska lägga mig och vila en stund nu.