söndag 13 december 2009

Glöggdags

Nu är mamma här och vi har ätit middag, himla trevligt. Nu så läser hon en bok för A och när hon gjort det ska vi dricka lite glögg framför tv;n.

Har en grym mensvärk nu som gör mig helt matt också plus att jag verkligen hållt igång idag, pepparkaksbak som jag sedan städe upp efter, hämtade mamma i stan kom hem och åkte sen och handlade och sen lagade jag middag åt oss tre så nu sitter jag här och orkar typ inte röra mig.

Imorgon är det ju måndag igen då, vilket betyder jobb, börjar jobba 75% from imorgon ju, det betyder ingen mer ledig onsdag nu är det jobb VARJE dag men bara till kl 14 iaf. Efter nyår kommer jag nog gå upp och jobba heltid igen, ska bli skönt ur ekonomisk synvinkel, sjukskrivningen tär verkligen på mig ekonomiskt men har varit skönt för psyket.

Hoppas ni har en trevlig kväll, jag ska gå och värma glöggen nu.