fredag 18 december 2009

God morgon!

Det är så mystiskt, på jobbet där jag nu befinner mig så ser bloggen helt annorlunda ut, allt som ska sitta i sidan hamnar långt ned på sidan och stilen på bloggens namn är helt annan. Weird.

Äntligen fredag idag, jag har nyss anlänt till jobbet och ska sätta igång o skriva så fingrarna blöder typ sen ska jag åka och köpa lite julklappar åt Amira efter jobbet hon ska bla få en mikrofon lite mjukisbyxor då hon i stort sett nästan växt ur de få hon har sen lite hårspännen, hårband och snoddar ska hon få sen har ju mamma redan inskaffat det hon önskar sig allra mest, ett Kalaha spel! Tror hon blir nöjd med julklapparna hon får, även om hon vill ha så himla mkt. Har förklarat och hon är medveten om att önskan är fri, man kan önska preciiis vad man vill men sen är det inte säkert att man får ALLT man har önskat sig.

Tror inte att barn blir lyckligare av att få allt de pekar på, blir bara svårare som vuxen sen när de ska klara sig själva och vara självständiga och inte har nån som ger de allt de pekar på, är de då vana att ha det så blir det nog svårt när de inte får det.

Nähäpp nu ska jag jobba.