lördag 12 december 2009

Bloggöra

Har suttit hela e.m i stort sett och pillat med inställningarna för min blogg för att få det som jag ville ha det i stort sett har jag fått till det nu, är inte så superhaj på det där med att ändra bland html koder och så men har lyckats ganska bra tycker jag. Det är en färdig mall som jag laddat ned via nätet men sen ändrat lite bland originalinställningarna.

Var nyss in en sväng i köket och såg till min stora förvåning att det hade snöat ute!! WOW.. har varit så inne i datorn så jag har inte sett ut genom fönstret på flera timmar. Kul om det blir en vit jul, den här jäkla sörjan är så himla jobbig ju, det blir svartare och mer deprimerande av den. Lite lagom med snö är mysigt så det ljusar upp lite ute.

Insåg nu att en enda liter mjölk var för lite att köpa hem, nu måste jag snåla på den så vi kan dricka mjölk imorgon till frukost utan att behöva springa ut och köpa innan frukosten. Vill vakna och gå upp i morgonrock o pyjamas och äta frukost när det är helg, ja på vardagarna också men på helgen tycker jag det är mysigt att gå o skrota i pyjamas ett tag på morgnarna. Vi konsumerar dock väldigt mkt mjölk här hemma. I torsdags köpte jag 2 st 1 1/2 liters mjölkpaket och de är båda slut nu! Vi är ju ändå bara två pers i familjen men dricker mjölk som en fembarnsfamilj typ ;)

Idag blir det lite trist blogging utan bilder men jag har inga roliga bilder att bjuda på idag helt enkelt så ni får hålla till godo med bara text idag. Man kan ju inte vara duktig och superengagerad jämt heller ;)