fredag 4 december 2009

Snart...

Snart så är det dags för fredagsmys men än så länge sitter jag på jobbet, jag är jourhavande sekreterare idag nämligen ;) men det är inget på jouren så jag ska strax packa ihop och åka hemåt. Började jobba kl 13 idag så jag har redan hunnit inhandla allt inför fredagsmyset, choklad och smågodis och lite vin, ska bli gott. Ser även fram emot att komma hem och se om målarn har fått upp några tapeter i mitt rum i e.m!

Var hos läkaren idag för uppföljning av min depression och sjukskrivning iom det och nu blir jag fortsatt sjukskriven t.o.m 17 januari 2010 är 50% sjukskriven i en vecka till sen ska jag börja med 75%, får se hur det går med det då. Hoppas det går bra. Vi kom även överrens om att jag skulle höja dosen av mina tabletter nu till 1 1/2 istället för 1 om dagen. Hon poängterade vad viktigt det är att jag äter och dricker regelbundet under dagen och inte tar ut mig för mkt utan vila emellan.

I övrigt har jag inget nytt att förtälja för tillfället utan ska börja packa ihop mina saker här och checka ut och åka hemåt.

Imorgon ska vi på julmarknad i parkleken där de även har ponnyridning :) hoppas att det inte är regnigt och dant då, hellre lite kallt med frost på marken än regnigt som idag.

Trevlig fredag alla fredagsmysare!!!