måndag 14 december 2009

Snö och vänner

Sitter på jobbet och det är inte mkt att göra just nu så jag passar på att slänga in ett litet inlägg här.
Här i stan har snön valt att falla idag och jag har fortfarande sommardäck på bilen :-o Har inte haft råd att åka och byta dem och kan inte göra det själv heller och känner ingen som kan hjälpa mig gratis. Ska byta när jag får pengar på fredag, får hålla tummarna att det går ändå tills dess.

Har nyss insett vilken vän jag har i min kära rumskamrat här på jobbet, hon hörde att jag hade dåligt med pengar just nu och när jag kom tillbaka till min plats efter lunch så hade hon gett mig 100kr i "matbidrag". Tack igen snälla Karin <3! Det var sån himla snäll handling av henne tycker jag. Känns bra att man har en del bra jobbarkompisar ändå.

Har nu 2 timmar kvar att jobba för idag sen ska jag gå förbi gymmet och ta en powerwalk på löpbandet tänkte jag innan jag hämtar Amira på dagis och åker hem till mamma som är hos oss. Skönt med sällskapet av henne när vi kommer hem.

Nu måste jag jobba på lite igen.

Höres!