fredag 11 december 2009

Lucia firande

Amira med bästisen och kärleken ;)

Sitter här med ett glas vin, pillar lite med inställningarna för bloggen och ser idolfinalen.

Sett ett underbart Luciafirande på dagis, de var sååå duktiga och såå fina så man var stolt som en tupp verkligen.

Amira har nu däckat som vanligt precis när idol börjar på fredagarna men på vardagarna då vill hon minsann inte somna inte då kan hon hålla låda till framåt 21 och kanske längre om man inte säger nåt, nu har hon däckat på soffan här.

Tror iaf jag fått till det relativt bra här med bloggen nu så jag kan låta den vara som den är.

Nu har jag bloggtorka så jag säger adjö för nu och återkommer imorgon eller när jag kommer på nåt vettigt att skriva här, nu är jag så trött att jag inte kan tänka ordentligt, ska luta mig tillbaka med mitt vinglas nu och se tv en stund inna jag däckar för natten också.