onsdag 26 augusti 2009

En vanlig onsdagkväll.

Hallo hej.

Ännu en dag börjar komma till ända, jobbat som sjuttsiken tidvis idag, håller på och lär mig en ny konferens, känns som jag bara fick listan slängd på mig och så en snabb förklaring av hur jag skulle göra och det blev iaf lite fel, men inget drastiskt.
Fick äntligen lov o använda min friskvårdstimme idag så det blev träning efter jobbet, fick då gå en timme tidigare för o träna, kanon. Nu är jag supertrött, höll på o somna med Amira i sängen nyss när hon skulle sova. Ska surfa runt lite och så ska jag hänga tvätten och sen ska jag gå o lägga mig tidigt ikväll. Säger alltid det o ändå brukar jag inte komma i säng innan 22:30 och så är man trött o blir tröttare o tröttare ju längre veckan går, men så e d väl för alla eg. Nu börjar man se fram emot helgen, hoppas man får sova lite då. Hoppas nästan på dåligt väder så vi bara kan vara hemma o mysa i soffan hela dagen åtminstone EN av dagarna.

Surfade runt lite på nätet och hittade en sida som man kan samla poäng och få presentkort på. Det lät bra tyckte jag så jag slänger in länken här till alla förbipasserande så kan ni också gå med.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=182482

Hoppas det snart börjar rinna till lite folk här som ger sig till känna att de läser i bloggen.

Blev inte så himla intressant inlägg ikväll men jag är så trött att jag inte orkar tänka, och hungrig är jag, åt havregrynsgröt när jag kom hem.. men är ändå hungrig :( Ska kanske rosta lite bröd o äta innan jag sover lr vara hungrig o låta kroppen äta sitt eget fett :p