tisdag 25 augusti 2009

Shopping!!

Har storhandlat idag efter dagis... men inte mat.. har handlat kläder, åt MIG :) så himla skönt o få köpa på sig lite snygga kläder till hösten, så sällan jag kan göra det ju.
Köpte ett par hipsters från BIKBOK och så 2 linnen, en kofta och en tröja från GinaTricot! Hämtade även ut Amiras vinterjacka från KappAhl som jag lagt bild på i tidigare inlägg, fick 25% rabatt på den också. Sen köpte jag shampoo och balsam samt duschcreme o Amira fick en bodylotion som vi båda kan använda men hon anser att det är hennes så hon får väl tycka det då, den luktade så gott så jag gick med på att köpa den för det. Köpte även en tvättställning då jag har för lite plats att hänga tvätt på, har bara en liten ställning ovanför tvättmaskinen och den räcker alltsom oftast inte till.

Bild på toppen jag köpt kan ni se om ni klickar HÄR gick inte o klippa ur bild.
Köpte en cardigan i grått och ett vitt linne, ribbat med knappar och ett linne som var helt vanligt och enkelt i korallfärg, tyvärr kunde jag inte hitta nån bild på det på Ginas hemsida. Jättenöjd är jag med mina inköp iaf. :)

Får fota och lägga in bilder sen om någon skulle vara intresserad så hojta så jag vet om det är nån som är här o läser.

Amira har däckat här på soffan bredvid mig redan runt kl 19. Jag ska ta och försöka få av henne kläderna och på med pyjamas nu och så flytta henne till sängen. Märks att hon inte sovit idag på dagis. Sen ska jag ta och träna lite framför tv:n.