tisdag 18 augusti 2009

Idag är det Tisdag..

men det känns som måndag, jag var ju ledig igår när det var måndag och första arbetsdagen för veckan för alla andra.. idag var min måndag liksom så jag har känt mig rätt dagvill hela dagen. Men Tisdag är det än så länge fortfarande.

Skulle köpa nya skor idag.. converse, vita. Har fallit för dem men skulle betala med mitt stadiumkonto men hade fel kort med mig :@ blev så sur o har letat som en galning här hemma för o hitta det men icke sa nicke. Trodde jag skulle behöva vänta tills lönen kom men så kom jag på att jag skulle sälja Amiras POP jacka så jag la ut en annons och någon ringde redan efter en timme och ville köpa den och kommer imorgon. Mamma skulle sätta in pengar som hon iaf skulle ge mig sen för en avbetalning jag gör åt henne och då kan jag åka och köpa skorna efter jobbet tjohooo!! :) brukar dock inte köpa såhär dyra skor som concversen var.. brukar bli skopunkten för det mesta men jag har inte köpt nya skor sen förra hösten och har haft samma sommarskor som förra sommaren så jag är värd dessa nu tycker jag. Amira har liknande från H&M hon för 99 :- billigt o bra.. skulle aldrig köpa märkesskor åt henne när hon växer ur dem på en säsong och skor slits så mkt mer än en jacka tex.


Resten av kvällen blir bara att ta d lugnt.. måste koka spagetti också btw.. brände ju spagettin jag kokade tidigare!! Bara jag som lyckas med det.. stressar på tok för mkt.

Jag, syster och vår kusin (vars stuga vi var i på släktträffen). Fotade av Amira.






Pilkastning.




Alex och Amira