tisdag 25 augusti 2009

Jeans leggings

Har nu äntligen (lite sent men bättre d än aldrig ju) skaffat mig jeans leggings! Och det tål att sägas att det är nog en av de bästa uppfinningarna som gjorts! Sköna som bara den ju och kanoners o ha på jobbet när man vill ha jeans men de är så hårda och obekväma och sitta i när man spenderar största delen på arslet sittandes framför dataskärmen. Jag är ett stooort fan av bekvämlighet och kunde jag skulle ja nog gå hit i mjukisbrallor men det gör jag inte och jag skulle nog eg kunna det men jag väljer att klä upp mig lite grann när jag jobbar ändå och då är jeansleggings jättebra ju! Ska ut o införskaffa fler par! Men de var så konstiga stl på Gina Tricot ju.. kunde ha M på de mörkblå men i svart var de på tok för små och L var på tok för stora.. hmm konstigt. .måste prova flera par i M för o jämföra.
Vill ha ett par svarta också. Gillar jean som sitter tight och då e ju jeansleggins ett bättre alt nästan för de sitter tight men ändå är de bekväma att röra sig i. Så tummen upp för jeans leggings ;)



sådana här vill jag ha i svart, har mörkblå redan.