söndag 23 augusti 2009

Skönt med helg


Sitter här o ser riktigt nyvaken och dan ut.. Igår var vi hemma halva dagen och jag var på vinden och röjde lite o självklart hade lampan gått sönder preciiiiiis utanför MITT förråd :@ så irriterande. Hur som helst.. skulle ha ut ett skötbord från vinden för jag skulle sälja det.. och självklart stod det längst in med en massa bråte över sig så det var inte det lättaste att dels komma fram dit och sen försöka få ut det också. Var en sväng till Farsta för o handla lite för pengarna jag fick av o sälja skötbordet, jag är helt besatt av o sälja grejer nu för o få extrapengar, för pengarna på lönen räcker inte till nån extra shopping och jag vill verkligen shoppa en massa nu därför försöker jag hitta massa grejer jag kan sälja ;) Har lagt ut massa barnkläder som Amira växt ur på Tradera för försäljning hoppas det ger nåt.. iaf mer än att de bara ligger här hemma i kartonger. Men de allra minsta små bebiskläderna säljer jag INTE det är jag för sentimental för o göra :p


Var in på Kapp Ahl i Farsta och köpte en fleezejacka åt Amira och hittade även en jättefin vinterjacka (se bild nedan) som jag la undan åt henne tills lönen kikar in på kontot, tittade inte ens efter en egentligen men när jag såg den så kände jag att den MÅSTE hon ha. Sen tar de slut på en gång, gäller o vara ute i tid m sånt.



Denna jacka ska Amira ha i vinter.


Köpte en liten förpackning m ringar åt Amira och även åt hennes kompis Yaren som hade fyllt år förra helgen då vi var hos mamma och inte kunde komma på kalaset.
Sen åkte vi dit, min kompis hade lagat god mat och ungarna lekte som vildar. Men kvällen slutade abrupt där då Amira blev dålig och kräktes plötsligt :(.

Idag skiner solen och jag funderar på om vi ska cykla till Farsta o köpa glass o så vill jag kolla efter en ny handväska. Vet inte om Amira orkar cykla hela vägen dock. Får la se vad som händer.. tror det först o främst är dags för henne o sova middag annars orkar hon ALDRIG.
Skönt o bara ta d lugnt, tycker jag har stressat så mkt de senaste helgerna man varit ledig. Sånt e aldrig kul.