måndag 24 augusti 2009

Namnbyte av blogg

kom på att jag kanske inte skulle kalla bloggen för malinoamira... om hennes pappa söker så hittar han bloggen kanske och kanske även oss. Det är så frusterande allt det här med att vara försiktig så han inte hittar oss, även om inge hot har förekommit så vet jag inte vad han tänker i sin fucked up brain of his så jag var tvungen o ändra om lite för säkerhetsskull. Har inte ens skyddade perosnuppgifter längre heller ju så det gäller att vara extra försiktig och det stör mig som faaan att han är i Sverige fast han inte FÅR vara här. Han ljuger och manipulerar och har sig för o få som han vill och så får jag nästintill gömma mig för att inte han ska hitta oss. Får vara livrädd så fort Amira kommer ur mitt synfält när vi är ute. Det är så jävla irriterande verkligen. Usch vad jag ogillar den mannen efter allt han gjort mot mig och Amira även om han aldrig slog henne så var han ju ändå dum som slog MIG framför henne i tron att d var ok för hon var ju så liten o inte förstod nå.

Nä såatte..

ska fortsätta jobba nu.. en timme kvar sen blir d träning, tror jag ska powerwalka lite här i krokarna av jobbet innan jag hämtar från dagis, imorgon stänger dagis tidigt så då får jag väl ta m henne på cykel o så kan jag gå med stavar och hon kan cykla. Måste komma igång m träningen igen nu, känner att jag behöver röra på mig efter allt stillasittande på jobbet.