torsdag 20 augusti 2009

Nya skor

Igår köpte jag nya skor!! Ett par sköna converse.. jag har svårt för finskor med klack och hela faderullan, vill ha BEKVÄMA skor på mig, är ju redan så lång i mig själv så att säga att jag inte har nån anledning att trampa runt i högklackat och få ont i fötterna, jag är fin utan att lida pin!! SÅDETSÅ!!! ;)

Nu sitter jag på jobbet o jag borde absolut inte blogga.. men ville bara göra ett litet inlägg för att jag inte gjorde nå igår. Jag hade sån fruktansvärd huvudvärk att jag inte pallade med nånting igår. Usch...

Idag är det torsdag då.. vilket betyder att imorgon är det ÄNTLIGEN fredag och helg på det... ska ha en riktigt skön slapparhelg utan stress.

Nu måste jag jobba igen.. återkommer.

Sådana här vita converse köpte jag dårå :) Kanonfina och sköna.. perfekt för mig.