söndag 30 augusti 2009

Missat möte

Har nyss varit till stan för att möta mamma, men då jag inte fick tag i henne och hennes buss kom tidigare än utsatt tid så missade vi henne. När jag äntligen fick tag i henne satt hon på T-banan på väg hit hem till oss. Så jävla irriterande, har ringt som en galning på hennes mobil utan svar o ändå hade hon den överst i väskan. *Suck* :( Nåja.. fick komma in till stan en sväng iaf, det var skönt o vara där och gå runt lite och se lite folk och så bara, det är nåt speciellt med innerstan så men sen är det skönt att åka tillbaka till förorten och lugnet. Är ju från en liten stad i södra norrland från början och tror det är därför jag tycker det är skönt o bo i ett litet område som d jag gör nu men samtidigt är det skönt att ha nära till storstan liksom.


Nu har mamma och Amira gått till parken en sväng, jag känner mig trött, Amira sov inget heller förut. Ska nog bara ta o mysa lite i soffan o glo på tv. Senare ska jag nog gå ut på en powerwalk, ska ändå äta ett par chokladbollar nu, fast jag VET att jag inte borde.. men chokladbollar är såååå gott ju ;) jag kan bara inte motstå, skulle kunna äta upp allihopa men sparar iaf EN åt Amira hehe ;)

Ha't bra!







Sergelgatan sthlm city