tisdag 1 september 2009

Dä ä mycke nu...

Fullt upp har jag haft senaste tiden så det har inte blivit nån vidare uppdatering här i bloggen :( nåväl.. man kan inte göra allt. Skriver nu iaf, sitter på jobbet så det får bli relativt kort men ett livstecken ändå.

Mamma är på besök nu, det är så skönt, Amira är ledig från dagis och hemma med henne det tycker hon är skönt och jag tycker det är skönt och slippa stressa med dagishämntning, diskning och matlagning.
Igår efter jobbet tränade jag box, det var jättebra träning, har tidigare tränat boxersice som e samma sak och även kick boxning i nybörjarklass just för motionsformen som jag tycker så mkt om. Idag ska jag köra body pump efter jobbet, den börjar kl 16 precis när jag slutar så jag måste smita typ 10 min tidigare för o hinna byta om o så.

Jobbet är skit som vanligt, intriger och irritation och allt möjligt tjafs, hoppas jag får det andra jobbet på röntgen som jag sökte och att det är bättre än här *SUCK* .

Snart snart snart är det lunch, ska bli trevligt då jag känner mig hungrig.

I övrigt har jag haft fullt upp med mitt traderande, tror jag lagt ut lite föör mångaa auktioner på en gång att hålla reda på. Igår kväll ville jag bara sova men var tvungen o masa mig upp och ta hand om auktionerna, ska skicka några idag efter jobbet som jag fått betalningen för och idag kommer väl ytterligare betalningar in på kontot så jag måste kolla av det och packa för dem ikväll, tur mamma är här så jag hinner det. Jag ska även göra nåt riktigt lyxigt idag efter träningen. Ska duscha på gymmet och BASTA!!! WOW känns d för mig som alltid stressar hem i svettiga träningskläder för o hinna hämta från dagis. Men nu är ju mamma här så då kan jag i lugn o ro unna mig att basta efter träningen, det ska bli skönt.. softa lite så innan man åker hemåt.

Nä.. nu måste jag fortsätta jobba.. så fort jag börjar få tid över och lite ordning på traderandet så ska jag uppdatera och skriva lite mer här. Men jag är bara en människa och hinner inte göra allt och då prioriterar jag bort det MINST viktiga. Fixar jag ej m tradera får jag massa arga mail från människor som vill ha det de har köpt.

På återseende.