torsdag 17 september 2009

En vanlig torsdagkväll..

Var full rulle idag på jobbet och kl 15 upptäckte jag en konferenslista som lagts på helt fel ställe och den ska vara imorgon den konferensen så det blev bråttom att registrera den och ta ut nr och allt som ska göras inför den och det var rätt många fall som skulle tas upp också. Phew.. stressigt blev det.

Efter jobbet passade jag på att åka in på H&M för o köpa slingkit till håret, mamm ska få hjälpa mig imorgon att fixa slingor och på lördag ska jag klippa mig, köpte även lösnaglar. Depend har en kort modell med french look (se bilden nedan). Gillar att modellen är kort då jag inte klarar av att ha långa naglar, dels känns det obekvämt och dels går det inte att skriva på datorn då och då det är det jag gör mest i mitt jobb blir det jobbigt om de är långa ju.



(Dessa ska jag försöka fixa imorgon så jag har fina naglar när jag ska ut på lördag)


På lördag är det full rulle, ska hälsa på min f.d kontaktperson på det skyddade boende som jag och Amira bodde på när jag lämnade min dåvarande man. Ska bli kul och träffa henne igen och prata lite och hon får träffa Amira igen och se hur stor hon blivit, Amira var ju bara 1 1/2 år när vi bodde där och nu ska hon fylla 5 år. Efter besöket där ska jag till frissan och sen hem och göra mig i ordning för utekväll!! :D Ska bli så kul o komma ut, få klä upp sig och inte sitta i mjukiskläder för en kväll, även om det är himla skönt det också.

Nu ist för o umgås m mami så sitter jag här o surfar och läser lite bloggar och så.. hade tänkt mig en datorfri kväll med bara tv och snack med mamma hon blev nämligen dålig ikväll, febrig och mår illa. Hon är nu förpassad in till Amiras säng (Amira sover i min säng) tyckte det var skönare för henne och ligga där än och ligga här i soffan.
Stackars mamma, hoppas hon mår bättre imorgon då hon ska ta hand om Amira när dagis är stängt. Vet inte hur vi gör om hon inte är bättre imorgon bitti.