torsdag 3 september 2009

Svininfluensan...

Tror jag fått svininfluensan :(

Skrev ju igår om att jag kände mig dålig, det blev inte bättre, mår fortf skit, ok det är kanske inte svininfluensan men det känns svinigt iaf o bli sjuk. Inte nog med att man mår skit nu, sen ska man må skit när lönen kommer också pga den där förbaskade karensdagen en hel dag utan ersättning vid sjukdom. Den suger som fan.. jag har inte råd o vara sjuk men måste acceptera att jag inte pallar o vara på jobbet nu.
Ska ta o lägga mig o sova en stund i väntan på att apoteket öppnar.

Det verkar dock vara många som blivit dåliga och precis som för mig har det kommit så himla plötsligt, pratade m kusinen o han precis som kände den där naggande känslan plötsligt en kväll att halsont kom på besök och täppt i EN näsborre och allmänt nedsatt allmäntillstånd o febrig. Ska köpa på mig lite choklad sen när jag går till centrum för o besöka apoteket så man har lite o trösta sig m i sjukdomens anda här. *suck*

nu ska jag sitta o glo lite bara.. helt piss mår jag så pass att man inte kan sova ens.. inte förrän jag fått lite alvedon/ ipren. Fy fan säger jag bara o lämnar er med de orden. Adjö.