fredag 11 september 2009

Tandvärk

F*n... måste ringa tandis snarast och ändra min tid där, måste få hålet jag har i överkäken i en tand fixat ganska omgående.. känner tandvärk nu :( AJ! Fan o jag som har nog m att ha dragit en tand och kan inte tugga m den sidan och nu kan jag inte tugga med den andra sidan heller för jag har ont i tanden där då.. får låta bli att äta o hålla mig till blåbärssoppa o sånt som bara dricks o inte tuggas så klarar jag mig o kanske går ned i vikt samtidigt :p Nä men seriöst.. tandvärk e förjävligt.. o spec när det är som det är nu.. en dragen tand vars sida jag inte kan tugga med och en tand m hål i som värker när jag tuggar så jag kan inte tugga m den sidan.. *SUCK* kanske kan firra tid på måndag då jag fortf har rätt att vara sjukskriven??? Får ringa de i.m o höra, ska inte bara boka tid för undersökning utan kräva att få en tid att LAGA tanden också har inte tid m att först undersöka och sen komma tbx för att laga en annan dag. Vill ha det här fixat nu så jag kan känna mig ok i munnen igen. Sen ska jag gå på regelbundna kontroller host tandläkaren, jag LOVAR!!! Bara jag inte behöver ha tandvärk mer :(