lördag 12 september 2009

Eftermiddag..

Så.. har varit iväg och fått lite knark nu mot tandvärken, hoppas jag ska klara mig på det tills på måndag, men så blir man så knäpp att när det hjälper och slutar göra ont så tänker man att kanske jag inte behöver gå iväg ändå då, kanske jag kan skjuta upp tandl besöket. IDIOTI!!! Jag SKA gå iväg och få tanden fixad på måndag så jag slipper problem av den sen, och senare ska jag iväg o göra undersökning och träffa tandhygienist och gå regelbundet 1 gång om året så jag slipper stora problem i fortsättningen.

Har efter vi hämtade knark varit på McDonalds och ätit, det är vårt lördagsgodis. Jag har dock svårt att äta mat som måste tuggas, tuggar m framtänderna som en jäkla kanin pga att jag inte kan tugga m vänster sida för jag har gluggen där som inte är helt läkt ännu och kan inte tugga m höger sida för jag har ont i tanden där.. så då återstår flytande föda resten av helgen eller tugga med framtänderna.

Hade tänkt ut o gå en powerwalk o ta m Amira på cykel men efter att vi varit ute i parken och hon lekt där och jag läst tidning så var hon så trött att det inte finns en chans att hon orkar hänga med mig på min runda på cykel. Vi får ta det imorgon istället när vi är pigga och glada. Nu sitter hon och ser Fifi och blomsterfröna. Jag ska nog gå o kolla tv i sovrummet tror jag tycker inte att Fifi är så värst bra ;) ska även fylla på lite med knark mot tanden snart :p

Tack J för knarket!!