lördag 5 september 2009

Reclaim the computer..

Har nu "reclaimed the computer" efter att Amira har haft beslag på den hela eftermiddagen efter vår middagslur. Nu har hon somnat och jag sitter här m kliande näsa och rinnande ögon och ser på tv.

Har bara varit hemma sen vi kom från Farsta förutom en sväng till affären för o köpa ostkrokar vilket jag ångrar nu, önskar att jag köpt Polly istället :( nåja.. får köpa det imorgon men då får jag vänta tills Amira sover med o mumsa, kan ju inte säga att det är lördag som är godisdag och sen mumsa godis själv på söndag.

Får se hur det blir med jobb också på måndag, som det känns nu så tror jag att jag kommer bli hemma då med för jag tror inte jag kommer vara helt pigg tills dess. Vilan blir det ju sådär med också nu i helgen när jag har Amira hemma. Nåja.. får se som sagt.

Nu ska jag surfa runt lite på nätet och se på tv lite innan jag lägger mig för o sova.

Nattinatt.

Ungefär såhär känner jag mig.. dock lite mindre manlig ;)