onsdag 16 september 2009

Lösa tänder och halsont..

Idag vaknade jag med halsont och är svullen och så gör det ont när jag sväljer :( Är ändå på jobbet nu, kom senare idag eftersom jag tog Amira till tandis, det gick jättebra men nu är det order på INGEN MERA NAPP! så nu är det bara och ta bort den på en gång, de sa att hennes bett är så påverkat att om hon inte slutar nu innan hon får sina permanta tänder så kan det bli svårt att eventuellt reglera det och hon får ha fult bett när hon blir äldre och det vill jag verkligen inte utsätta henne för! Så nu är det bara så att tandläkaren har sagt att hon måste sluta då lägger vi över det på någon annan och framtstår i lite bättre ljus själv :P

Får se hur min hals utvecklar sig blir d inte bättre får jag kolla upp det imorgon hos läkare.

Ikväll ska jag till tandläkaren och laga hål också. Full rulle nu!

Nu måste jag sätta igång med jobbet igen.. höres!