fredag 18 september 2009

Så tråkigt..

Usch så tråkigt jag har just nu... Amira har somnat för länge sen, och mamma är sjuk och ligger och sover i Amiras rum, hon har legat hela dagen och jag har knappt pratat med henne sen jag kom hem från jobbet.

Har fixat naglarna nu iaf.. Blev väl ok.. känns bra med kort modell iaf så jag kan använda fingrarna som jag är van.. jag är defenitivt inte van vid långa naglar.




Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. är verkligen uttråkad.. inte trött så jag kan lägga mig o sova heller.. hade ju sett fram emot o umgås m mamma o hon skulle fixa mitt hår och så inför imorgon men istället ligger hon sjuk stackarn. Köket ser ut som ett bombnedslag skulle ju behöva ta tag i det men jag har verkligen inte nån lust med det just nu helt enkelt. Det är ju fördelen att vara ensamstående ändå, ingen som behöver störa sig på om disken blir liggande tills jag har lust o ta den och vise versa.. jag behöver inte heller störa mig på att någon annan lämnar disken eller tvätten lr nåt.. nu kan jag bara störa mig på mig själv i så fall. Jag tar det när jag tycker det är dags och just nu har jag som sagt ingen lust så den får stå.. ingen dör väl för det heller..

Tror jag går o borstar tänderna och lägger mig i sängen och ser tv och hoppas o somna i tid för imorgon är det full rulle, ska försöka hinna sova middag en stund innan jag drar ut imorgon så jag orkar parta natten lång ;)