lördag 12 september 2009

Vaken.... eller??

Morrn morrn, Amira har släpat upp mig och jag sitter nu i soffan och ser Emil och griseknoen och är trött så ögonen går i kors på mig. Kom i säng för sent igår för o gå upp såhär tidigt.

Har tandvärk ännu :( har tagit en ipren och en alvedon nu och hoppas på att d hjälper lite. Det problematiska är att jag kan säkert hålla undan smärtan och låta bli att gå till tandläkaren om jag inte äter nåt så jag behöver tugga för DÅ så kommer smärtan. Har även ont efter tandutdragningen. Måste verkligen ringa tandläkaren idag och se om de har nån tid för mig så jag kan få tanden lagad så jag sen kan äta som normalt igen och tugga utan att få ont i tanden :( Har inte de tid för mig på city dental så får jag ringa st:eriks tandakut. Måste få det gjort nu, det går inte att skjuta upp längre nu det går bara inte. Fan rent ut sagt att det är så dyrt med tandläkaren bara :( kunde köpt diskmaskin för alla pengarna istället men nej då.. ska dra ut tänder och laga tänder. Typiskt... :s

Aja.. ska lägga mig här o halvsova lite framför tv;n nu.