måndag 14 september 2009

Händelselöst

Sitter här och glor på tv. Ska snart gå o hänga tvätten sen ta en dusch och smörja in mig m lite Dove brun utan sol innan jag sover. Händer inget speciellt just nu så det här blir ett trökinlägg bara.
Har jobbat igen idag, nu är det slut på förkylningen även om den inte är HELT borta så är den mkt bättre och jag kan åter vara på jobbet och slita för lönen, det är rätt skönt faktiskt det blir så trist att bara ligga hemma dag efter dag, så man är ju glad att man har ett arbete iaf. Apropå arbete så ska jag på anställningsintervju IGEN på röntgen där jag var förut på intervju.. jag var en av de som de ville träffa igen så jag ska dit 15.30. Helst skulle man ju jobba på en vårdcentral nånstans med lite mer varierande arbetsuppgifter det blir rätt drygt att BARA sitta och skriva HELA dagarna :(

Nåja.. ska boka tåg åt mamma nu och hänga tvätt och ta en dusch innan jag lägger mig. Imorgon ska jag ut på powerwalk igen när mamma är här.. ska bli skönt o komma igång med träningen igen efter att ha legat förkyld så länge nu. Tandjäkeln spökar än, på onsdag ska jag iväg o laga hålet och sen kan jag kanske börja äta ordentligt igen, idag har jag ätit plommon och blåbärssoppa och sen lyckades jag få i mig pannkaka på kvällen. Men d e svårt o tugga.

Ajöken nu måste jag ringa mamma.