torsdag 10 september 2009

Nu går det år rätt håll..

Hemma idag med.. men imorgon ska jag jobba, känner mig mkt piggare nu och tanden spökar inte lika mkt, behöver inte ta lika mkt smärstillande längre, jippii!!! Det går åt rätt håll med läkningen nu känner jag. Första dagarna var svårast. Fan vad jobbigt det har varit o ligga hemma o sjuk och må som jag har mått och så få gå o dra ut en tand på det ... :( Nä kul har det inte varit.

Ska gå till Vårdcentralen idag kl 10 när de har icke tidsbokad mottagning för att be om läkarintyg då jag varit hemma mer än 7 dagar, idag är 8:e dagen. Så idiotiskt att räkna in helgen då jag iaf inte jobbar.. de borde räkna 7 arbetsdagar istället.

Jag ville stanna hemma idag för o vara säker på att jag verkligen mår BRA så det inte blir som igår att jag kommer till jobbet och känner mig halvdan och känner att jag inte orkar jobba och får gå hem IGEN nää bäst o vara säker innan man går tbx och jag är relativt säker på att jag kommer orka imorgon. Ska ändra Amiras tandläkartid också för det känns ju väldigt dumt att den enda arbetsdagen denna vecka gå efter halva för o gå med henne till tandläkaren, ska se om det finns någon senare tid eller kanske idag eller så en helt annan dag.


Malin