onsdag 2 september 2009

På väg mot sängen...

Ska snart gå o lägga mig, tänkte bara skriva lite innan. Har suttit och traderat igen så jävla mkt kläder.. d var nog dumt o lägga ut så mkt på en gång. Just ja.. kom på nu att jag ska lägga ut POP byxorna också o hoppas nån nappar på dem. Men d får jag göra imorgon... börjar känna mig sjuk :( känns lite i halsen o så har jag känt mig frusen brukar inte frysa här hemma då vi har d rätt så varmt faktiskt o normalt är jag frusen av mig.. låter konstigt att säga att jag inte brukar frysa och sen att jag är frusen haha.. men alltså här i lgh är d oftast så varmt så jag brukar inte frysa utan kan gå i linne här hemma bara.

Nåja.. har traderat färdigt för ikväll och har hängt tvätt och så och ska väl gå o krypa ned bredvid min sovande lilla älskling. Hoppas jag mår bättre efter lite sömn o inte vaknar o är sjuk imorgon :( Mår jag bra så blir det träning, trodde först d var box imorgon igen men så var ej fallet utan den börjar gå på tors från nästa vecka så de blir nog lite kondition som powerwalk, måste gå bort lite fett så musklerna syns sen.
Ingen matlåda har jag till jobbet heller, fast mamma hade gjort så god kalops som jag hade gjort matlåda av men jag kunde inte hålla mig till imorgon på lunchen innan jag fick äta den så jag käkade upp den ikväll plus det som blev kvar efter Amira haha, det är sååå gott med kalops, nästa gång mamma kommer får hon göra storkok av det så jag kan frysa in och spara.

Gonatt därute i blogosfären ;)