lördag 12 september 2009

Update...

Nähäpp.. d bidde ingen tandl tid idag :( de hade inga bokningsbara tider och så kunde jag inte få vidare behandling där heller innan jag betalt min skuld från tandutdragningen, för jag fick avslag på tandvårdskrediten :(
Nu står mitt hopp till flytande mat och starka smärtstillande så får jag låna pengar av mamma på måndag så jag kan gå dit då och betala av skulden och få hjälp... *suck* :(

Vet att d blir deppigt nu allt jag skriver men det är ju så det är just nu... can't help it.

Skulle vilja gå på grönan med Amira idag, man får gratis inträde om man har comviq som operatör ju men man måste ju iaf skaffa åkband.. vet inte hur jag ska göra.. Amira skulle ju bli eld och lågor om vi gick det vet jag, men man ska ha nåt o äta också och så ska man betala för o komma in till stan så det blir ju mer än bara kostnad för ett åkband o m tanke på att jag behöver gå till tandläkaren och så då känns d som en mindre bra idé o slösa pengarna på grönan. Får se vad vi hittar på, har iaf inte nämnt grönan för henne tack o lov.