lördag 5 september 2009

Phew... Hem ljuva hem.

Ligger på sängen o glor på tv nu, helt slut, har varit i Farsta i nästan 2 timmar för o köpa höstjacka åt Amira. Hittade en vindjacka på stadium, passande för jag har konto där så jag kunde betala på avbet, perfekt då jag måste ha en jacka åt henne nu men inte hade råd eg o köpa cash. Vet att det inte är så bra m avbetalning men men..

Var även på McDonalds, de hade ansiktsmålning och målade barnen som tigrar, Amira valde dock att bara bli målad som en lite katt med morrhår och rosett i sidan av pannan, jättesöt. Har inte lagt över nå bilder på d än från mobilen det gör jag sen men ni kan se en bild av henne när hon var målad som en tiger förut en gång. Trots att vi inte har sprungit runt i två timmar så är jag helt slut, när jag kom hem blev det till att hänga tvätt och renbädda sängen, ingen som gör det åt mig ju..

Jag är helt slut nu som sagt men ändå var jag inte så hopgeggad som jag hade väntat mig i morse. Men känner att jag ska nog ändå ta't lugnt.


Lämnar er m lilla tigerungen.