söndag 13 september 2009

Söndagssegt..

Har inte uppdaterat nånting idag, har haft o göra..

Värken i tänderna fortsätter.. tryckte i mig lite chips nu på e.m iaf. D gick.. men d jobbiga är också att det liksom ilar när jag tuggar m tanden jag har hål i på höger sida :( nåja.. imorgon ska jag fixa det tack o lov! Vill ju egentligen bara skjuta på det men det är ju inte bra i längden heller..
Jag är sååå grymt chokladsugen nu, vill bara mola i mig massa godis godis godis.. känns att jag nog lagt på mig lite när jag var sjuk av allt godis jag vräkt i mig utan att kunna eller orka röra mig. Vi skulle ju ha varit ute o gått idag på e.m men efter vi varit iväg och köpt stövlar åt Amira så var vi så trötta att vi skulle vila en liten stund först, en liten stund som blev nästan 3 timmar :o !!! Och när vi vaknade regnade det.. och klockan var så mkt.. 17:22 var den då. Så det blev inget promenerande.

Nu har iaf Amira stövlar inför hösten så hon slipper bli blöt om fötterna när det regnar lr har regnat.

Jag känner mig utfattig, får låna pengar av mamma för o betala av tandl skulden imorgon för att kunna laga den andra tanden.. jag som ville köpa ÄKTA UGG boots nu inför hösten o slippa de där förbaskade från skopunkten eller dinsko som är så jävla dålig kvalitet :( Menmen.. får bli ett par sådana ist då.. för en höst utan UGGS är ingen höst! ;)
Känns mindre kul o behöva lägga pengar på tandläkaren ju.. men man måste, JAG måste göra det nu iaf.. kan inte ha det som jag har nu.. fast iofs.. en blåbärssoppediet kanske gör mig smal.. :P men nää hellre hela tänder o lite trivselvikt än trasiga tänder och smal. Jag har ju tid på mig att komma i form inför beach 2010 ;) ska träna regelbundet och äta bra under hela vintern så jag är vrålsnygg och har en kropp jag inte skäms för när det är dags att dra på sig bikinin, inget mer som ska dallra då inte.. ;)

Ska se Top Model nu.

See ya!