tisdag 29 september 2009

Väntar

Jag hoppade över tandakuten i morse, väntar till min tid hos City dental istället på tisdag, jag försöker iaf blir det värre så får jag väl göra nåt då men nu överlever jag att vänta iaf.

Blev ändå sen till jobbet imorse och är man det får man fan inte tag i nån parkeringsplats.. snurrade runt runt runt i vad som kändes som en evighet ju. Till sist hittade jag iaf en plats men lååångt från där jag jobbar.. nåväl.. lite extra motion, man ska ju parkera lite längre bort sägs det för vardagsmotionen ;)
apropå motion så ska jag träna idag efter jobbet, var evigheter sen sist känns det som. Ska träna bodylyft för 20:- här i gymmet på jobbet.

Just nu ska jag gå o köpa mig lite lunch då jag var på tok för trött för att laga nåt igår kväll då vi ändå hade ätit massa korv på dagis.

Jag är jättehungrig nu och väääääääääldigt godissugen så jag ska köpa på mig lite godis också när jag ändå är där uppe.. måste ha det för o pigga på mig jag är ju så himla trött just nu.

Höres senare.. måste springa nu!