onsdag 30 september 2009

Väggen here I come!!!

Hinner inget, orkar inget!!!!

För att riktigt jävlas med mig så fick jag parkeringsböter idag på 900 jävla kronor!!!! :[
Min tå är infekterad och gör svinont i nagelbandet, alldeles svullen och öm där. Fick blånagen i somras ju av nåt dumt tryck i skon och nu börjar nya nageln växa upp och övernageln har släppt en del, dock för tidigt och nu har det blivit nån jävla infektion istället..

Jag känner mig konstant stressad och allt fortsätter bara och jävlas med mig känner jag, jag stressar stressar stressar stressar så snart har jag gått in i väggen känns d som :( känns som jag bara kör på och inte kan stanna... jag ser väggen men jag kan inte stanna och snart krashar jag rakt in i den o det kommer göra ont!! Jag vill bromsa men det går inte.

Idag sa någon ta djupa andetag och min reaktion var bara.. jag har inte tid, det är slöseri med min tid att stanna upp och dra några djupa andetag, kan få mer gjort om jag fortsätter köra på såhär känns d som än om jag slösar tid på o andas djupt.. finns så mkt annat jag kan göra med den tiden.. dumt dumt dumt!! Men så känner jag.

Nu ska jag se klart på Greys som hade säsongspremiär ikväll och sen sova! Amira snusar sött bredvid mig redan. Nu e d reklam så jag passar på att borsta tänderna då.