söndag 20 september 2009

Söndagsmys..

Jag och Amira har haft söndagsmys, köpte pizza och godis från ica och har suttit o sett tv i min säng och ätit godis. Mysigt... blev så för jag var bakis.. usch va dåligt jag blev trots att jag tyckte jag tog det lugnt igår :( Sov nästan hela e.m, fick muta Amira att sova, hon var trött men vägrade erkänna det.. när jag mutade henne med att vi skulle köpa godis sen om hon sov så låg hon stilla bredvid mig och somnade sen sov vi som två små grisar här och sen mådde jag mycket bättre.

Dock börjar jag tvivla på beslutet att ge henne godis en söndagskväll... hon är rejält speedad nu!! Ska försöka få henne i säng snart, imorgon är det dagis och jobb igen. Ska träna box efter jobbet imorgon.. det var länge sen nu iom att jag blev sjuk. Ska bli skönt.

Mamma ligger fortfarande helt däckad här hemma, tror hon har nån influensa av nåt slag hon är inte pigg! Känns så konstigt att ha henne här men har knappt prata med henne på 3 dagar ändå.. väldigt ovant då vi brukar prata flera gånger om dagen när hon är hemma hos sig bara och nu är hon här hos mig och vi har knappt pratat sedan i torsdags kväll. Hon bara ligger där i Amiras säng så jag har knappt sett henne ens.

Fick en känsla att jag ska kanske laga potatisgratäng här nån kväll :o vad har hänt med mig liksom.. jag som hatar att laga mat och tycker det är så himla tråkigt. Men jag kände mig sugen på potatisgratäng och fläskfilé. Fick verkligen lust att göra olika maträtter, tror det är nåt tillfälligt bara. Känner inte igen mig själv fan. haha.

Ska försöka lugna ned Amira nu, hon är som sagt så himla speedad nu. Konsekvenser av söndagsmys. Ska komma i säng tidigt jag med ikväll, så jag orkar upp till jobb imorgon. Skulle verkligen vilja ha en dag till ledigt!

Orkar inte lägga upp bilderna från igår ännu... gör det imorgon troligen. Känner mig så seg och ska nu få Amira o komma tbx till jorden för o sova.