onsdag 9 september 2009

Jobb

Jahapp.. då var jag tbx på jobbet igen, gör ett försök trots att jag har väldigt väldigt ont efter tandutdragningen igår och så känns det som jag ska få feber.. men jag provar som sagt och ser hur det går, känner jag att jag inte orkar så går jag hem helt enkelt för jag pallar inte att plåga mig igenom arbetsdagen även fast jag förlorar massa pengar av o vara hemma också. Men det är verkligen inget kul o ha ont. Som jag känner nu så skulle jag bara vilja krypa ned under filten hemma och sova ett par timmar och återhämta mig ordentligt efter gårdagen, känner att det är inte nån vanlig morgontrötthet för jag somnade vid 21 tiden igår så jag har sovit bra, inte för mkt och inte för lite.

Ska ta och sätta igång här nu så får vi se hur dagen artar sig.

Återkommer.


Malin