söndag 6 september 2009

Eländes elände..

För ett tag sedan så gick en tand av inne i kinden i nederkäken på mig, har inte brytt mig så mkt då jag hade halva kvar och det funkade och fattig som man är så gick jag aldrig till tandläkaren då. Nu har resterande halva gått av också men den sitter kvar men är ändå av :( så nu måste jag gå iväg till tandläkaren imorgon o göra nåt åt det. Undrar vad de gör? Undrar hur mkt det kostar mig? Usch jag vill inte men jag måste ju.. FAN rent ut sagt..
Det här behövde jag verkligen INTE just nu.. var på väg att åka till tandakuten ikväll men de tyckte jag kunde avvakta tills imorgon om jag inte hade väldigt ont då det är typ miljoner gånger dyrare på helgen. Så ja gjorde så.. avvaktar tills imorgon, då kan jag gå när Amira är på dagis också. Hon ville följa med men jag går hellre själv.. men hade gärna haft någon med mig att hålla i handen då jag är lite skraj för tandläkare. Har inte gått till nån sedan jag gjorde en akut grej när jag var gravid och innan dess var det i Bollnäs när jag gjorde implantat.. har dragit mig för jag är rädd för tandläkare och för att det kostar multum att gå dit och jag har liksom prioriterat andra saker istället och nu får jag sota för det.

*SUCK* :(