torsdag 10 september 2009

Sjukskrivning

Japp.. då har jag varit hos läkaren och blivit petad i halsen och stucken i fingret (det senare gjorde jag själv, hatar och låta nån annan sticka mig i fingret det är läskigt ju) och nu är jag sjukskriven t.o.m måndag 14 sept så jag har några dagar till på mig att kurera mig ordentligt, borde ju verkligen vara ok då. Har ringt chefen men hon hade inte sin telefon på så jag har lämnat meddelande om detta till henne och nu känner jag mig ok.. alltså i den mån att jag har bevis att jag faktiskt ÄR dålig och jag hittar inte på för att jag inte känner för o gå o jobba typ.

Har nu även meddelat mina kollegor på jobbet om när jag är tillbaka. Känner att jag har gjort allt rätt och det känns bra.

Nu ska jag bara vila lite o glo på tv tills det är dags att hämta Amira från dagis sen, kanske om jag orkar att vi åker och köper gummistövlar åt henne redan idag så är det gjort, och om HON orkar också efter dagis.
Har tagit alvedon och ipren nu så m lite vila känner jag mig nog piggare sen, ingen matlust heller, allt jag får i mig är godis och blåbärssoppa.. :(

Malin