lördag 12 september 2009

John Blund på besök

Sitter i soffan och är såååååååå trött att jag kan somna bara jag blinkar så jag ska gå o lägga mig, ska bara borsta tänderna. Verkar inte som knarket hjälper spec mkt.. det gör ont i munnen på båda sidor.. :( Kan inte tugga nån mat, lever nu på blåbärssoppa.

Amira har blivit dålig i magen ikväll och känt sig risig, hon somnade vid 19 tiden snabbt som ögat, vi låg o myste i sängen o när jag kom tbx från toa så hade hon somnat. Ska gå o krypa ned hos henne nu och sova, jag är sååå trött som sagt, tror det är knarket som gör mig trött. Ska bli skönt o sova. Skönt sen o få laga den där förbaskade tanden, hoppas det inte är nåt bautastort nu bara som ska rotfyllas eller så, hoppas det blir en "vanlig" lagning. Kommer även denna gång få stesolid innan, det är bra så jag kan slappna av annars spänner jag mig så hemskt o inbillar mig att det gör ont.

Godnatt.. nu måste jag verkligen gå o lägga mig pallar inte o hålla ögonen öppna och kl är inte ens nio på kvällen... hmm.