fredag 11 september 2009

Funderingar en fredag...

Sitter och funderar på vad vi ska ta och hitta på att äta ikväll när det är fredag kväll och vi ska ha fredagsmys, kanske lövbiff o pommes m beasås??? Får fråga Amira när jag hämtar henne, vi cyklade till dagis idag så jag får hämta henne med cykel sen också, hon cyklade såklart på sin egen cykel.

Har hämtat paket från H&M nu, en klänning/tunika/top.. vet inte riktigt vad den ska kallas, en lång top kanske? och en BH. Har EN BH som jag verkligen ÄLSKAR att använda, hudfärgad och nu beställde jag en syrénlila, ska köpa en svart sen också, microfiber och är såå skönt att ha på sig och så bra under tröjor då den inte syns igenom.

Ska åka till Farsta en sväng nu för o köpa klockan åt Amira så är den köpt iaf, och innan ska jag ringa och kolla ang lokal via hyresgästföreningen om det finns möjlighet att låna nån lokal till Amiras kalas, tror inte jag har råd att ha kalaset på leklandet såsom jag ville och här hemma kan jag inte ha det heller då det är lite för litet för en massa barn.



Här e bild av min nya top ellervaddetnuär.



Malin