tisdag 29 september 2009

Låt mig varaaaaaaaaa!!!!

Som rubriken är typ hur jag känner just nu!!!!

Jag är så trött nu, jag har så mkt som ska hinnas med och jag hinner verkligen inte allt.

Imorgon ska vi hälsa på mamma och på torsdag är det föräldramöte på dagis. Känns stressigt med allt just nu.

Sen vill alla veta hur det är med mamma nu och nya personer får veta och hör av sig, jätteskönt o veta att så många bryr sig om mamma och vill höra hur det är med henne och oroar sig och så.. men det blir jobbigt att dra hela historian igen och igen och IGEEEEEN!!!!! vill bara skrika rakt ut, låt mig varaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! :(

Nästa vecka fyller Amira år och det ska fixas med presenter som inte är gjort ännu och så är det kalas på lördagen, har fortfarande inte fått iväg alla inbjudningar :( måste skicka dem imorgon.

Måste nog flexa ut tidigare imorgon när jag ska till mamma så jag även hinner fixa med lite av allt som ska fixas.

Som grädde på moset så är jag ett PMS monster nu.. så jävla grinig och irriterad och det går ut över helt fel person. Stressen oron och PMS på det är inte nån bra kombination.. snart skriker jag rakt ut bara.

SUCK :(