tisdag 1 september 2009

Trött..

Så sjukt trött nu, kunde ha somnat före Amira när jag låg hos henne när hon skulle somna, men tvingade upp mig för o sitta lite o glo här med mamma som åker hem imorgon, har inte hunnit umgås m henne alls tycker ja när hon varit här. Ikväll hade hon lagat Kalops, sååå gott det var!! Hon är bäst, städar och lagar mat och härjar när hon är här, inte så att hon latar sig o tar det lugnt när hon kommer och hälsar på utan alltid nåt hon fixar med. Skönt att haft henne här om kvällarna iaf.

Sj har jag tränat bodypump lr body lift hette d tydligen men jag märkte ingen skillnad på träningsform.. jobbigt var d iaf men skönt samtidigt, en riktig genomkörare. I.m är vilodag, ingen träning alls, sen ska jag köra to o fre då det inte blir nåt i helgen. Längtar tills resultatet kommer av all träning.

Blev inget bastande för mig idag, kände inte för det då, ville bara åka hem, så jag åkte hem istället, postade några tradera paket på vägen och sen kom jag hem och busade med Amira som var superglad o se mig, så härlig känsla när man ringer på dörren när man kommer hem och hon skriker av glädje där inne i lgh MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Det värmer otroligt. Sen duschade vi tillsammans och satt och myste ihop sen en stund i soffan.

Nu så har jag gjort allt jag ska, och ska gå o borsta tänderna bara och krypa ned hos henne och sova, så trött så trött. Gäääääsp.

Gonatt