tisdag 15 september 2009

Mamma på besök!


Sitter här och ser på tv med mamsis nu, hon har kommit hit för o vara barnvakt när dagis är stängt to och fre och jag som legat sjuk så länge har inte råd att vara hemma nåt mer nu så mamma fick ställa upp och det gör hon ju så gärna ;) tur jag har henne.


Kom hem efter jobbet o hon hade städat och donat den lilla tid innan jag kom hem då hon kom före oss hit (hon har egna nycklar hit) sen lagade hon mat åt oss och vi åt alla tillsammans det var så mysigt, det fick bli stuvade makaroner och korv, jag klarar bara av mjuk mat som är lätttuggat nu när jag har ont i munnen, men det var gött skit utan ben det med ;).


Efter maten så stack jag ut och tog en powerwalk, det blev mörkt på hemvägen t.o.m det var så konstigt att vara ute när det var mörkt ju, det har jag inte varit sen typ i våras nån gång :o jag är ju alltid hemma om kvällarna med Amira, det blir ju så men på Lördag ska jag ut med en f.d arbetskollega och vän, dock inte f.d vän, det ska bli jättekul att få fixa sig och klä upp sig och komma ut och vara social på vuxet sätt bland andra vuxna. Ser verkligen fram emot det! Ska be mamma hjälpa mig o göra slingor tills dess och så ska jag till frissan och klippa mig.. just nu är håret kaos, det är nackdelen med kort hår att man måste springa till frissan typ JÄMT för o hålla frisyren men jag tycker jag passar bäst i kort hår. Siktar på att se ut som på min presbild på lördag i håret, då var jag riktigt nöjd!


slänger in bilden här nedan med i stl större. Nu ska jag be mamma om lite massage och slappa framför tv:n.

jag på hotellet imars (bild från finest)